Vi holder sommerferie i uge 29 og 30 - alle ordre ekspederes derfor først d. 29/7/2019

Reklamation

Vi bestræber os på at behandle reklamationer så hurtigt og korrekt som muligt. Det letter behandlingen en del, hvis du sender billeder af reklamationen til mail; kundeservice@danlyx.dk
Kontakt os så hurtigt som muligt, når du har en reklamation. Vi forelægger producenten din reklamation indenfor 2-3 arbejdsdage, i samråd med dig.

Reklamationer afvises hvis;
- der er tale om almindelig slitage
- skader eller slitage der er opstået som følge af uhensigtsmæssig brug

Berettigede reklamationer løser vi på en af følgende måder;
1. Reparation: Hvor vi skønner det er den bedste løsning forsøger vi at reparere produktet
2. Kreditering: Du får en kreditnota og pengene retur. Her er det normalt et krav at vi får produktet retur.
3. Erstatning: Vi ombytter varen eller tilbyder en tilsvarende.
4. Dekort: Du modtager en kreditnota på en del af prisen og accepterer dermed fejlen på produktet.
Vi forbeholder os ret til at vælge mellem løsning 1,2 og 3, hvorimod løsning 4 kun kan ske med din acceptet.

Reklamation og varereturnering ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

DANLYX Erhvervsbeklædning A/S
Livøvej 35 
8800 Viborg 
E-mail: kundeservice@danlyx.dk
Telefon: 44 44 04 02

Garanti
Danlyx.dk yder kunden samme garanti som man ville kunne forvente hos et fysisk salgssted. Der aftales i det enkelte tilfælde omkring returnering til reparationssted.

Kunden betaler fragten til reparationsstedet - vi betaler fragten retur. 

Såfremt den påståede fejl ikke påvises af reparatør, debiteres kunden et tillæg på 199,00 til dækning af omkostninger og tidsforbrug.

Hvis du er i tvivl, så kontakt os på kundeservice@danlyx.dk eller på 44 44 04 02.

Der tages forbehold for indtastningsfejl og afgiftsændringer.