KÆMPE udvalg af arbejdstøj, til næsten alle brancher

Reklamation

Vi bestræber os på at behandle reklamationer så hurtigt og korrekt som muligt. Det letter behandlingen en del, hvis du sender billeder af reklamationen til mail; kundeservice@danlyx.dk
Kontakt os så hurtigt som muligt, når du har en reklamation. Vi forelægger producenten din reklamation indenfor 2-3 arbejdsdage, i samråd med dig.

Reklamationer afvises hvis;
- der er tale om almindelig slitage
- skader eller slitage der er opstået som følge af uhensigtsmæssig brug

Berettigede reklamationer løser vi på en af følgende måder;
1. Reparation: Hvor vi skønner det er den bedste løsning forsøger vi at reparere produktet
2. Kreditering: Du får en kreditnota og pengene retur. Her er det normalt et krav at vi får produktet retur.
3. Erstatning: Vi ombytter varen eller tilbyder en tilsvarende.
4. Dekort: Du modtager en kreditnota på en del af prisen og accepterer dermed fejlen på produktet.
Vi forbeholder os ret til at vælge mellem løsning 1,2 og 3, hvorimod løsning 4 kun kan ske med din acceptet.

Reklamation og varereturnering ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

DANLYX Erhvervsbeklædning A/S
Livøvej 35 
8800 Viborg 
E-mail: kundeservice@danlyx.dk
Telefon: 44 44 04 02

Garanti
Danlyx.dk yder kunden samme garanti som man ville kunne forvente hos et fysisk salgssted. Der aftales i det enkelte tilfælde omkring returnering til reparationssted.

Kunden betaler fragten til reparationsstedet - vi betaler fragten retur. 

Såfremt den påståede fejl ikke påvises af reparatør, debiteres kunden et tillæg på 199,00 til dækning af omkostninger og tidsforbrug.

Hvis du er i tvivl, så kontakt os på kundeservice@danlyx.dk eller på 44 44 04 02.

Der tages forbehold for indtastningsfejl og afgiftsændringer.